torsdag 5 maj 2016

#VILLALIV

Hejsan! Nu har jag kommit hem från att ha varit vid Jens villa, med Andrea, och såklart, Jens. Det var väldigt fint där, OCH VARMT! Haha. Har solat mycket idag, både vid hans villa och vid Jens mammas, och blivit knallröd i ansiktet. Igår badade vi bastu, jag kände på vattnet, och åt korv och chips. Villan är 20 km från Bosund, på en liten holme. Min telefon slog av när vi hade varit där i kanske en timme så hann inte fotografera nästan något. Men packningen har jag tagit bild av och när jag solade vid Jens mamma.



De här två sista bilderna är från 1 maj när jag, Andrea och Jens var till Lostenen och tittade. Blev väldigt taggad av att vara där vid grottorna bredvid den och krypa. När vi hade gått tillbaka satt vi vid raststället och drack mjöd och åt munkar. Det var väldigt, väldigt roligt.
Bilden med staketet är från mitten av stenen, och den andra är när man kollar utåt nere på marken. Hade nog flera bilder men det buggade när jag skulle föra över dem(?).
Tack och hej!

P.S. Märkte ni att jag bytte tillbaka till den här bloggen?


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar