måndag 9 maj 2016

SKOLA, SOLA, OCH ANNAT SKOJ

Hej! Idag började min skoldag 11:35, med samhällskunskap, vi vandrade runt i staden till alla ställen vi pratat om och fick sluta lite tidigare. Sedan hade jag modersmål, och där skulle vi göra ett vanligt pararbete.
Efter skolan hann jag kolla ett avsnitt av American Horror Story, som är en favoritserie men jag glömt bort om så nu kollar jag om hela serien haha, sedan ringde Jens och undrade om jag ville komma med till Pörkenäs. Dit for jag då med Jens och hans mamma. Andrea kom dit efter en liten stund och solade med oss. Det blev kallt snabbt så vi drog hemåt. Har nu kollat några fler avsnitt och verkligen kommit in i den igen.
Nu ska det bli skönt att gå och lägga sig!

 Hemma på balkongen.
 På stranden.
Mellanmål. Haha.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar