söndag 20 mars 2016

HELGEN

Hej! I fredags var jag med mina vänner och chillade vid ABC, for sedan till Karleby för att hämta Amandas storebror och hans kompis när de kom från mili med tåg. När vi kom tillbaka till stan så for jag till Friends för att Joel och Jeremias var där. For sedan till Joels och sova.
I lördags hämtade Ida mig så bar det iväg till Andreas för att chilla med mycket folk. Efter ett par timmar for jag med Kenneth, Nyman och Linda till stan. Jag och Linda for till Melody och dansade. Träffade många vänner där så när Linda for hem lämnade jag och dansa med Malena och Cissi och deras vänner. Kom hem halv fyra på morgonen helt slut. Haha. Somnade direkt.
Idag har jag bara varit hemma och chillat. Kollat på nya favvo-serien Scorpion som handlar om ett gäng smarta människor som löser problem. Helt värd att kollas! Annars har jag inte gjort så mycket. Helt skön helg nog :).

Bilden är från Google, så upphovsrätten är ofc ägarens.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar