tisdag 2 februari 2016

LONG TIME, NO SEE

Hej! Har inte bloggat på månader för har inte haft inspiration och mycket att göra.
Kan iallafall skriva lite om vad jag gjort under de här senaste veckorna.
14.1 Opererade jag bort halsmandlarna(!) och var sedan sjukledig i två veckor.
28.1 Började jag på LiA på K-Supermarket, jag trivs jättebra och känner mig redan som hemma. :)
29.1 For jag med Jens, Isabelle, Jesper, och Fia till roskgrävabacka och åkte pulka/soppåse :D
30.1 Var jag ut med Jens och många fler, körde mest runt och lyssnade på musik och sånt. :)
31.1 Fick jag köra lite snöskoter och det var väldigt kul. :)

Tyvärr har jag nästan inte tagit några bilder att lägga upp, har mest tänkt på att ha kul (telefonen blir lite väl distraherande då).
Det är i alla fall lite vad jag gjort. Hörs sen, hejdå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar